dilluns, 26 de maig del 2008

AJARDINAR O ENJARDINAR ?

Oh si perfecte, perfecte , que plogui q plogui!!!
M'explico: estic en un moment a nivell laboral, podriem dir DOLENT, fins i tot MOLT DOLENT em sento com un super fong q no serveix ni per fer formatge blau i q a mes esta perdut en un forat negre d'una galaxia encara per coneixer, vaja q el barco s'enfonsa, i tonto el ultimo, la reixa no tanca, be fins fa dos dies no tancava, i truqueu-lo q a lu millor li fa ilusió... bé q BUSCO FEINA!!!
i de mentres vaig provant oficis i de moment ja he provat el de jardiner, i aqui es on entra la pluja. La pluja daquests dies m'ha anat perfecte per la gespeta del meu terrat!!! jo que sempre la tallo ben curta... no patiu q hi ha video...de la proeza...ejjejeje steu molt lokus...



2 comentaris:

l'1, 2, 3 del pallasso ha dit...

tu sí que estàs locu...
proeza!!
ja farem uns contactes a veure si podem fer-hi algo amb lo de la feinya...

marçal guasch ha dit...

Jo crec que ajardinar, sino sempre en podem dir splonge. Nanus que l'eric ja està venint.....! Nomès l'oci dignifica, sino que ho peguntin al metro a les sis del matí.