dimecres, 3 de setembre del 2008

220 km/h

Va ser en un dels meus primers bolos amb els Mortimers, crec recordar que es tractava del 10é aniversari de Ràdio Tiana. Per aquest bolo es van inventar la figura d'en "Super Orella", un super heroi que entre d'altres virtuts, era capaç de fer la doble curva de Tiana a 220km/h.
I a mi això em va deixar bastant flipat, i no ha sigut fins ara que he descobert quina es la traçada bona per aconseguir la citada proesa....

Doncs res que m'he gravat traçant la doble curva a 220... això no me converteix en un super heroi però m'he rigut, no he pillat agulletes però casi i ja tocava penjar alguna coseta no?.

Ah, he de dir que he fet servir alguns dels meus pajaritus més mortimers que em volen pel cap...

Visca la Festa Major!!

10 comentaris:

marçal guasch ha dit...

Estas pilladissim...jaja, sort que no vem dir que el super orella era capaç de menjar-se una launa sencera de berbertxos amb un sol palillo. Oh si?
Aquesta gesta et converteix directament en superheroi o si més no en superhome.

Unknown ha dit...

flipa, flipa, flipa...ets un home molt gran!!!
m'encanta l'allargament de coll en el moment de la primera curva!!!

bravo per el Riki!!!

marçal guasch ha dit...

pensant sobre el teu logru, em vaig preguntar si no hauria estat més fàcil fer-la de baixada i posteriorment vaig arribar a la conclusió que era perque al viure a la part sud del poble, el teu referent de doble curva és de pujada, doncs sempre venint de casa teva la pujes primer primer i la baixes després. Per això jo quan penso en la doble curva la penso de baixada, perque soc del nord del poble. Que et sembla?

eric ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
eric ha dit...

no m'en havia adonat però i tant q pot ser x aixo.-bona relexió-
he de confessar q realment associo la dificultat daquesta curva a com l'ha de passar lautobus q realment ho te xunguillo per ferla i ara pensant-hi crec q el meu referent de la doble curva el tinc de quan patinava i pujava al poli am el b29 i feia la doblecurva de pujada i crec q per aixo li veig la dificultat en ferla pujant ja q baixant ja no agafava la tusa xq baixava fins a casa patinant... nose potser es x aixo i com q amb el cotxe o moto de baixada vas per laltre curva doncs inconscientment m'imaginava en super orella fent-la de pujada. Realment soc del sud del poble. kuan anava amb amb ciclomotor un dia vaig caure fent la doble curva de pujada, ja en aquella epoca la volia fer a 220 jajaj pero crec q la deuria fer a 10 ijji

Irene ha dit...

Vale, jo provaré de fer-la amb el super trenet que posa l'ajuntcaca per a la festa major. Eso si que deu anar rápido y veloz!!!

moi de tiana ha dit...

haig de dir que jo també me la imaginava de baixada, i amb bicicleta.
només vas a 220km/h?
però si sembles l'ussian bolt (no sé ni com s'escriu...)
long life super orella!!

Abelunimbus ha dit...

Boníssim! I ja era hora eh... No ens pots acostumar a les teves perles i deixar-nos orfes durant tot l'estiu. La traçada bona, efectivament, crec que és aquella. I el calçat, molt important. Jo, igual que el Marci, mel'havia imaginat tamé de baoxada. Amb la mountain bike, als meus 16, fent carreres des de l'Església fins el Sindicat, l'havia rribat a agafar a 198. però mai havia arribat als 200. Cabron!

G. Permanyer ha dit...

m'ho crec tot menys això de les agulletes ;)

Bladimir Kakioucis ha dit...

Hola tituuuuuu, yo només comentar que mol ben agafada la cruva, yo crec que guanyaries unes décimes si pasesis mes aprop del piano de dretes y si cambiesis les bambes toves per unes de sola dura per aumentar el grip, pero tot mbb.... haveure quan ens fixes epr fer una obra d'art d'aquestess ehh.... ala tituuuu un besitooo :)