dijous, 9 d’octubre del 2008

nu S.O.S

doncs aixo... tot i que els meus pares diuen que ells es van esforçar al maxim, nose que ha passat pero "Bien, bien no he salido" i es que com a bon especimen inperfecte que soc, ja de naixement tenia les meves carencies pero es que amb el pas del temps m'en surten de noves, i la ultima que m'ha passat es molt digne de comentar.
He perdut la capacitat de fer nussos; ja no se cordar-me les sabtes, es per aixo que ja fa un parell d'anys que m'he tingut que ressignar a dur calçat amb velcro com quan era petit, vull dir encara mes petit. Tothom que se'n adona de que ja nomes duc bambes amb velcro creuen que realment m'agraen, pero des d'aqui confesso , que no em queda unaltre. el meu cervellet ha decidit desconectar-se del lloc on guardava la capacitat de fer nussos.

(proximamente adjunto video)

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Velcroooomaaannn!!!! potser es cosa del Hipotalamo..un lloc del cervellet on si guarden els records. Alumillor en ves d haver-hi sinapsis amb neurotransmisors ara tens velcrotransmisors jajajaja les bambes son xules amor i en vez de resignación és inovación..encara q.. et posis el q et posis, et cordis el q et cordis els nusus an desaparegut i stà perfecte!
Un besitoooo wuapissiiim!

Lilu :*

eric ha dit...

doncs deu ser el hipopotam akest q m'haura aixafat el cap i no em deixa cordar-me res!!!!

velcroman es nom de super heroi¿?¿?

moi de tiana ha dit...

haha, confiesa!
hahaha...primer cas que conec.
sí, deu ser l'hipotalamo, certament...
de fet crec que tot, o casi tot lo que ens passa té algo a veure amb l'amic hipotálamo...
ei, no, ara en sèriu, si veus que ho necessites, ara de tu a tu, eh... no en sèriu, de colegues tiu...
jo si vols el dia que ens veiem t'ensenyo mig truco per fer el típic llaç, sense doble nus ni res, no ens liéssim...
vale?
buenu, com tu ho vegis, clar, si creus que no ho necessites...
si pots seguir vivint sense nusos...
visca velcroman!!

Abelunimbus ha dit...

Que fort!

marçal guasch ha dit...

sort que no ets hipocondriac!

G. Permanyer ha dit...

Doncs jo sóc dels il·lusos que em pensava que el velcro et molava...
Espero que no ho substueixis per unes sabatilles xines (q tampoc tenen cordills)!

lia ha dit...

no m'ho puc creure! que fuerte nen!! sort del velcro...